2014. március 22., szombat

Medvehagyma




Ma medvehagymát szedtem.
Gyönyörű, szép időben jó volt
az erdőben.
Pusztamarót erdejében terítve
van a fák alatt medvehagymával.
Fokhagyma illat terjeng a levegőben :-)

Alapos mosás után, kéztörlőn
szárítgattam, majd szárától megszabadítva,
10 levelenként csomagolva tettem a
fagyasztóba pár adagot,
a többit aprítógépben olíva olajjal
apróra vágtam, nagyon laposra
nyomtam szét zacskókban,
így került fagyasztásra.
A későbbiekben könnyen le lehet majd
törni belőle, ha használni akarom.
4-5 evőkanálnyit befőttes üvegben a hűtőben
hagytam, ennyit a közeljövőben elhasználok
sütéshez, főzéshez.

.....................

Aztán most megyek szedek valamikor még egy adagot,
mert befutott a lányom, hm....de jó....de szeretjük....
én meg odaadtam nekik mindet :-)

Nincsenek megjegyzések: