2014. március 21., péntek

Félidőhöz ért a keltetés!

Ma tartunk a 11. napnál !
Krédlim nagyon szépen ül az 5 db itáliai tojáson, 
bár még mindig előfordul, 
hogy míg elvégzi a dolgát, egy másik azonnal a
tojások közé tojik....
Aztán ücsörög is egy kicsit, csak azt hallom, hogy a
kotlóskám nagyon hangosan méltatlankodik.

Itáliai tyúkom négy nappal később indult be,
de nagyon szépen teszi a dolgát.
Sajnos őt át kellett helyeznem, 
mivel az egyik tojófészekben ült el,
és ez a tyúkeszű népség folyamatosan alátojt.
Mellette két tojófészek volt üresen!
A 13 db megjelölt tojás helyett 25 is volt
alatta.
Először megijedtem, hogy az áttelepítéssel megzavartam, 
mert eléggé nem tetszett neki az új fészekben, de aztán 
a rácsos ajtót átmenetileg egy törölközővel letakartam,
így hamar visszaült a tojásokra.
Azóta már a törölközőre sincs szükség.

A keltetőben mindenki jól van, de eggyel kevesebb
a létszám :-(
Tegnap egy csibegyereket megöltem....
Forgatásnál nem tudom hogy,
de kicsúszott a tojás a kezem alól....
Jaj de nagyon sajnáltam.

Így néz ki egy 10 napos embrió
Milyen szép kis pipi lehetett volna...


Nincsenek megjegyzések: