2014. március 23., vasárnap

Front van az állatoknál is....


Úgy látszik az állatokat is megviseli a front.
Tegnap  a krédliknél volt harc.
A kis kotlós leszállt a fészekről.
Evett, kapirgált, fürdött a homokban,
megszabadult egy büdös kis kupactól.....
Mialatt nyújtózkodott, lazított, a fehér kis
jérce ráült a tojásokra.


Eddig még ebből nem is volt baj, mert
mindig megoldotta kotlóska a dolgot.
Ma azonban a fehér is ragaszkodott a tojásokon üléshez.
Annyira, hogy mikor leszedtem a tojásokról, és a kotlós
elhelyezkedett a tojásokon, visszament a fészekbe, 
és csipkedte a kis kotlós feje búbját, és erőszakkal
le akarta tolni a tojásokról......
Gondoltam, ha ennyire ülni akar, akkor a mellette lévő
fészekbe teszek tojást, aztán ücsörögjön.
Rá is ült a tojásokra, aztán egyszer csak
mire mindent elrendeztem,  meggondolta
magát, leszállt és ment a többiek után kapirgálni :-)

.................

Ma reggel mikor kimentem az állatokhoz, 
nem örültem a látványnak.....
Kakaskám a hátán feküdt, lábai az égnek,
és már ki volt hűlve :-(
A másik csapattól elválasztó ajtó nyitva volt.
Nagyon sajnálom, gyönyörű szép volt.



Én így még állatot nem láttam halva....mindig az oldalán
feküdt, akinek vége lett....
Érdekes volt, hogy az itáliaiak, bár nyitva volt az ajtó,
és etetéskor ha tehetik meglógnak a másikokhoz, 
most benn ültek a saját térfelükön....
A saját tyúkjai is a kifutó másik felében voltak,
érezték, hogy valami nem stimmel.

Az ajtót feltételezem a tegnapi őrült szélvihar nyithatta ki,
és nem tudom eldönteni, hogy az itáliai kakassal vívott
harcban esett el,
vagy valami más történhetett.....
Most 20 pipi maradt fiú nélkül.
De már intézkedtem.....

Nincsenek megjegyzések: