2014. március 17., hétfő

Alex


Első találkozásunk a kutymorgóval....hát egyoldalú öröm volt. 
Először kicsit talán meg is ijedtem tőle,
félve közelítettem, miközben ő folyamatosan csóválta a farkát.
Orra hosszúnak látszott a soványsága miatt.
Végül aztán óvatosan felé nyújtottam a kezem, 
amikor  a tenyerem alá dugta a fejét :-)
És lett első látásra szerelem !
Ezt azóta is csinálja, ha figyelmet, simit akar,
márpedig mindig azt akar :-)

     És  azóta is  
 

Kezdetben sok mindentől félt, többek közt a seprűtől....
Ha kézbe vettem, cikk-cakkban szaladt a kertben....
Ha visszahívtam, szinte hason kúszva közelített!
Arra a kérdésre, hogy mit csináltál, hasra fekve hunyorgott!
Mára ez már úgy néz ki, hogy ha megfogom a seprűt,
úgy kell megkérni, hogy arrébb menjen:-)
Engedelmes, okos, gyönyörűséges kutya lett.
A mai napig keveset eszik, fajtájához és méretéhez képest.

Hihetetlenül retteg a villámlástól, égzengéstől, tüzijátéktól,
a "csopperek" hangjától, ami a közeli főútról hozzánk
hallatszik, petárdától,
és minden hangosságtól 
(robbantás, ami a közeli homokbányában előfordul)
A félelelmtől csattog az állkapcsa, mikor zörög az ajtón, 
hogy engedjem be...:-)
A bejössz ? kérdésből, odáig jutok, hogy
b.....de akkor már benn is van:-D
Szerintem némi színészi adottságai is vannak!
Feltűnt ugyanis, hogy ha ezek a hangok séta közben, vagy a
 kedvenc helyén, a Duna partján
hallatszanak, mintha nem is hallaná!
Ilyenkor csak rám néz, látja ott vagyok, szaladgál tovább...

Gyönyörűségem
 













Nincsenek megjegyzések: