2014. március 9., vasárnap

Monor, Dabas börze

Ma Monoron és Dabason voltam börzén.
A piacnak  még a felét sem láttam szerintem.
Hatalmas területen fekszik, és rengetegen voltak.
Ennyi embert még sosem láttam egy helyen.
A "kapunál" mindjárt le is bélyegezték a kezemet :-)
Mint valami hatósági pecsét :-D

Csalódás volt a piac, talán nagyon készültem rá...
amit én másként csinálnék, a rendszerezés.
Össze-vissza voltak a sorokban az árusok.
A sorok néha hirtelen két-három felé futottak.
Talán éppen ezért nem is láttam azt, amiért mentem.
Ha rajtam múlna (de nem) én bizony átláthatóbbá
tenném a piacot :-)
- sorokat alakítanék ki,
- ide ennyi sorban a galambok
- ide ennyi sorban a nyuszik
- ide a szárnyasok
és így tovább...
A "toalett" kritikán aluli....
ahhoz képest, hogy belépőt mindenkinek kell fizetni,
árusoknak, nézelődőknek egyaránt.....
Dabason ezzel szemben külön-külön területen
voltak az állatok, a növények, és maga a piac.
Nagyon tetszett, itt még vásárolni is sikerült :-)

Jól elfáradtam.

Dabasi piac: kávéautomata bácsi :-)
(zöld kalapban)

Nincsenek megjegyzések: