2014. március 14., péntek

Ki eszi meg a tojásokat?

Már egy ideje gyanús, hogy a brahmaknál nincs tojás,
illetve csak hébe-hóba, konkrétan 3 db volt eddig.
(Ezeket kíváncsiságból feltörtem,
fiasak voltak:-) )

Gyanakodtam, 
annak ellenére, hogy a két levágott tyúkban volt tojás, 
és sok tojás kezdemény is, több tojással nem találkoztam.
Aztán egyik délelőtt találtam a fészekben egyet..
Na, gondoltam ott hagyom, hátha a többiek is kedvet kapnak.
Hiba volt, egy óra múlva nyomát sem láttam a tojásnak:-(
A minap már odáig "fajult" a brahma tojás iránti vágyam,
hogy megtojóztam a tyúkokat....áááááá
Ezek szerint már egy ideje tojnak ezek a szegények,
de van köztük egy tojásfaló,
akit meg kell találni!

Ma aztán mikor megláttam egy tojást a fészekben,
azonnal megmentettem.
Egyenlőre nincs ötletem, hogyan derítsem ki a tettest.


Addig is csökkentenem kell a kakasok létszámát.
Már eddig is kellett volna, de nem tudok választani,
annyira szépek.....
És sajnálom szegény tyúkocskákat,
akiknek alig van toll a hátukon.
 Három kakassal csökkentettem a létszámot.
Ciceró és vetélytársa már mélyhűtve várja további sorsát
harmadik - brahma - társukkal együtt.
Tettemből kifolyólag  azt mondták rám,
hogy "kakasterrorista" vagyok...