2014. március 14., péntek

Elült a krédli, keltető is indul



Tegnap előtt este óta ül a fészken egy kis japi, és visít, ha
közeledek felé :-)
Kíváncsian várom, hogy is működik ez pipiéknél...még sosem volt kotlóm.
Kis merényletet is terveztem, mert nem akarom szaporítani őket,
ezért kicseréltem tyúktojásra az alatta lévő tojásokat.
Remélem nem rontom el a dolgot!

Ül a szentem rendületlenül :-) 
Nem zavarta meg a tojáscsere....
Aztán majd lesz meglepetés...





Este elindítottam a keltetőt is !
140 db tojást tettem bele, 6 fajtát.

Itáliai sávozott
(annak a képe akitől a tojást hoztam)
konkrétan ezektől a "szülőktől" van a tojás
 Itáliai szürke



wyandotte fehér-arny (netes kép)
 wyandotte ezüst (netes kép)

És a saját itáliai fogoly színű és vegyes hasznú "paraszt tyúkjaim" tojásai





Keltetésre várva



Ha minden jól megy, egyszerre fognak kelni a csibék
a keltetőben és a krédli alatt!




Nincsenek megjegyzések: